Dansuppvisning dag ett.

Jodå, det gick bara bra! Kanske några småfel här och där men det gick bra! Och jösses vad kul det var!
Men det var väldigt varmt och svettigt de senaste 8 timmarna. Klocken elva på morgonen gick jag hemifrån och klockan sju var hemma. Nu har jag lagt upp bilder och filmklipp från den här dagen på min Facebook.
Nu ikväll är det bara tid för att städa, lufta alla kläder, för jag hinner inte tvätta dom, och sen sova. Fett nice.

Imorgon är det klassåterträff också för det gammla klassen 9A! Åhh, ska bli kul att få hälsa på alla gammla ansikten igen. Hoppas att så många som möjligt kan komma också! Ska ta med kameran dit också så kanske ni får se något här på bloggen också!

Nej, nu är det dags att städa. Jag måste.
Had'e Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0