Brumbrum

Igår var jag och pappa på huddinge tafikskola och anmälde oss till handledarkursen som är ikväll, så att jag kan börja övningsköra någon gång! Idag var jag på synsam och gjorde syntest. Ett fel! Jag har jätte bra syn. Yaay. Så halv sex till ca nio ikväll ska jag åter igen sitta på den där trafikskolan och lyssnar på en lång teori grej, igen. Jag har ju vart ute i trafiken i 1½ år nu med moppen. Jag kan ju det mesta med företräde och högerrelgel men tyvärr så är det mycket mer man ska kunna, hehe. Men jag längtar faktiskt lite nu tills jag får börja övningsköra. Förut hade jag bara ångest över alltihopa men nu känns det faktisk bra!


På fredag är det genrep! Kan man längta mer?!? NEJ! Jag är så sjuuuukt taggad! Vill ha uppvisning nunununNUNUUnununuUNUNUNUnu....Förstår ni? Nu jag dansa lite bara för det. Had'e Bäst!

Kommentarer
Postat av: saga

JAG LÄNGTAR OCKSÅ! massssssssssoooooor! :D

2008-12-03 @ 18:01:10
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0