Bloggpaus från och med nu.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha, jo då. Paulinas lilla parteJ, och andra saker.. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det var typ att hjälpa till mer här hemma och det har jag...väll?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.


4. Dog någon som stod dig nära?
Inte detta år.

5.Vilka länder besökte du?
Inga faktiskt.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja 

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Sista veckan i nian. Och skolavslutningen. Speciellt dom dagarna!

8. Vad var din största framgång 2008?
Tror inte jag gör mycket framgång, känns inte så i alla fall.


9. Största misstaget?
Hmm, förlåt för alla tråkiga svar men någon skit har jag väll gjort. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har vart ganska frisk ändå. Allergier och vanlig förskyning.


11. Bästa köpet?
Min byrå som står så fint i mitt rum! Dyr var den också.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, no doubt.(?) 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla kompisar, gammla som nya!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
So What, I kissed a girl, just dance, och lite andra låtar som går på the voice som man tvingas lyssna på när man står och jobbar. Sen självklart låtarna från dansuppvisningen!

 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Båda två skulle jag gissa på.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest kanske, och andra saker.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slutat vara så ångestfylld hela tiden. Det är så ovärt det!

18. Hur tillbringar du julen?
Förra året och i år blir en tråkjul. För lite folk alltså. Far, farbror, hans fru, en hund och jag.


19. Blev du kär i år?
Nej, men jag hoppades på det. 

20. Favoritprogram på TV?
That '70s show, Desperate Housewives, Vänner. 

21. Bästa boken du läste i år?
Det får nog bli dom senaste jag läste. Gömda och Asyl. Läste inte mycket böcker i år.

22. Största musikaliska upptäckten?
Ehh, vet inte några namn men jag har upptäckt några nya!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En ny mobiltelefon då den förra var helt trasig.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nytt rum typ eller en hund, haha.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Det var lördag och på torsdagen innan så fick jag min egna överraskningsfest!
Firade med släkten under dagen.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det klart.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag har ingen direkt stil tycker jag nog. Bekvämlighet först. Haha. Men på måleriet måste man inte se snygg ut heller, där får man gå omkring osminkad och ofixad i håret och inte en enda bryr sig. Eller jag bryr mig inte om vad någon annan tycker men ni fattar.

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jonas Gardell, Johans Glans, Jeff Dunham och Dane Cook ofc!

31. Vem saknade du?
Ingen.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Folket i min klass några smarta och roliga, andra omogna och roliga, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0