Björn, släng dig i väggen, Glans är the man! ;)



Idag var det uppvisning igen. Åter igen en dag i Huddinge Aulan. Denna gång var det många småbarn i sexårsålder som dansade tillsammans med ett stort gäng hiphop grupper och lite magdans. Jag kände att jag inte var lika taggad som jag var förra helgen men det gick i alla fall! Inga störra problem, FÖRUTOM att det var en liten flicka som hade kräksjukan och hon spydde på sceen. Som tur var så var det inte föreställning just då! Men hon la en liten pizza också i en tvättkorg som användes som rekvisita i våran dans. Där råkade också Signe lägga ner en av mina kära tröjor som nu luktar spya.

Men vi körde på ändå! Träffade också Hasena! Henna har jag inte sett sen skolavslutningen i sommras och henne har man saknat! Så det blev en liten återförening där på slutet av kvällen! Mycket fint faktiskt. Nu måste jag gå och sussa!

God Natt sverige!

Kommentarer
Postat av: signe

Det var faktist inte meningen!:P fast det gick ju bra ändå, ingen annan som spydde;P haha. <3

2008-12-15 @ 11:31:32
Postat av: Linn

haha nej vad illa! och tack för kommentaren på min blogg. det värmde. kram!

2008-12-15 @ 16:56:29
URL: http://linnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0