Bara en dag kvar!

Sitter och lyssnar på Pinks nya skiva Funhouse som jag fick i julklapp imorse av Emma! Då blev den här dåliga morgonen lite bättre. På Engelskan gick allt hyffsat okej och på svenskan hade vi bara utvecklingssamtal och jag ligger just nu på VG i svenskan. Mycket bra, tack så mycket! Eh. Pallade inte gå på årets sissta matte så jag och resten av klassen besämde oss för att vi slutar nu. Haha.

Morgondagen kommer bestå av gratis fika,lite kortspel som vanligt och lite polare i skolan också. Det sägs att vi ska dansa ringdans med byggklassera. Får väll se hur det blir med det. Avslutning i alla fall. Bara några timmar kvar på denna termin. Ska sluta tjata om att jag ska komma med något vettigt snart men jag orkar bara inte.
Så jag har beslutat mig för att göra en sån här liten bloggpaus som de flesta gör. Är lite allmänt depprimerad så jag ska träffa vänner som piggar upp. Kanske skriver på julafton eller dagen efter. SAKNA MIG INTE FÖR MYCKET. Jo, tjena.

































God dag Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0