hejhejhejhejhej

Jag är dålig på att uppdatera känner jag. Men eftersom att laptopen inte fungerar så pallar jag inte sätta mig här hela tiden och skriva. Jag är helt enkelt så lat. Eller vad man nu vill kalla det. Igår insåg jag att det bara var två veckor kvar av sommarlovet. Jag fattar inte var all tid tog vägen!!Usch..ska inte tjata mer om det.
Inte på ett tag åtminstone...


Igår lekte jag med Signe! Skönt att ha henne hemma igen! Saknat kvinnan jätte mycket och igår var vi här och kollade lite på talang07 åt muffins och nudlar. Sen vidare och för att göra en lång historia kort så var vi hemma hos signe med glass och ostbågar. Vi kollade på "The holiday". Åhh, den var så braaa. Jätte mysig film. Sen blev det lite Ice age och sen hem och sova.


Idag är det torsdag och bara 12 dagar kvar.
Hade förresten min första klass dröm i natt! Alltså jag drömde om min nya klass. Fast det var mest lärare och i princip inga elever. Och så skulle vi steka någon jävla biff med potatis och jag vet inte vad. Konstigt var det och ger mig inga förhopningar eller för den delen farhågor.
Jag hoppas att jag slipper steka biff med potatis, det hör inte hemma på måleri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0