Så är det...

Igår hände det många grejer. Eh. Ska bara komma på det.
JO! Vi fick prova målarbrallor! hihihihihi(lol på mig) Det var en härlig känsla, det händer på riktigt! Äntligen! Och så fyllde tvillingarna år igår, grattis till dom igen! Blev mot min vilja representant (med en kille som heter Fredrik) för våran klass i elevrådet. Motevering från min mentor: "Jag tror du skulle passa där!" Nej tack! Jag är absolut sämst på att prata inför folk. Isch. Får se hur det går då, inte göra några förhastade slutsatser, haha.

Sen var jag&emma och hälsade på i min gamla kära fina lilla skola. Vilket kaos det var i min(inte min längre men ändå) korridor. Kändes jätte fel att se mina lärare med nya klasser. Ångest och minnen. Det blev mest bara en kram till klassföreståndarna och sen gick vi igen. Gick inte att konversera i det där kaoset av/med(?) 50 ungar!

Gjorde två tester i svenskan också. Läsförståelse och ordförståelse. Gick si och så. Hjärnan står fortfarande på off. Min nya svenska läraren kände dock igen mitt efternamn och fick reda på att jag är kusin med en av hans förra elever. Kändis!! (NAAT!)

Fick två nya polare idag! Nikita och Madde! Dom kommer jag nog att hänga med!
Ikväll börjar dansen! Åhh, vad det ska bli skönt att komma igång ingen! Längtat mycket.
Nu ska jag käka, had'e bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0