I'm a material girl.

Bara två dagar kvar på lovet. Kan inte fatta att det händer, men jag är inte ledsen för det, längtar jätte mycket till att det ska börja! två dagar, två dagar. Yikes!

Igår var jag nere i Huddinge Centrum med Paulina. Vi stog och delade ut presentkort. "Hej, presentkort på Basehome, värt 50kr gäller endast idag!" gånger 500! Vad torr i munnen jag var och ont i kinderna efter att man vart tvungen att se så glad ut hela tiden.

Men det gick fort och efter några timmar fick vi välja något från butiken som vi ville ha. Vi fick inga pengar eftersom vi inte var anställda. Och till min förvånging valde jag en knall rosa väggklocka. Med ett lite "äldre" utseende. Och den är verkligen knall rosa!
Jag menar sommarkrysset rosa! Ska hämta den på måndag, och senare vill jag till IKEA igen för lite shopping! Jag är en shoppoholic(?) tror jag. Illa.

Som idag tillexempel, ska jag till skärholmen. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0