Time is a fight we can't win.

Trodde jag hade skrivit ett inlägg tidigare men tydligen inte så då blir det ett nu.
Dock har jag ingenting att dela med mig för tillfället. Tror att jag börjar komma in i en lite arg och deppig period. Känner mig arg och irriterad på allt och alla och jag kan inte göra något åt det. Det går över snart. Hoppas jag.

En grej jag kan skriva om är hur kort det här sommarlovet har varit! Det är ju i princip slut! Och jag får ångest samtidigt som jag inte kan vänta på första skoldagen. Vad har jag gjort i sommar egentligen? Jag har vart på landet,Koholma,Öland, Åre. Hinner inte med Åland denna sommar tror jag. Det känns som att jag bara jobbat hela tiden och sen träffat kompisar lite då och då. Tiden går så jävla fort! För fort! Jag hatar det!
Sommaren 07 var ju helt klart "den bästa sommaren". Hade jag haft den
sommaren i år hade jag definitivt inte behövt känna mig så bekymrad som nu.

Nu ska jag trösta mig med "Project Runway" på youtube!
Time is a fight we can't win. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0