Nu är jag ledig! I tre dagar till, sen börjar skolan.

Igår var sista dagen på sommarjobbet. Fyfan vad skönt det ska bli att slippa Britas gränd med allt ogräs och skit. Det kommer nog ta ett tag innan jag ser det stället igen. Jag hoppas det. Fick min lön igår också! Dirket i handen vilket gjorde allt till en mycket härligare kväll.

Efter jobbet som sagt så tog jag det bara lugnt hemma för första gången på länge. Kollade på film och myste. Sen började jag också måla en tavla och avslutade sen en annan tavla som jag på började på Öland när jag var där och hälsade på hos Ellinor. Kan lägga in bilder på tavlorna senare. Anyway, senare kom Emma och hälsa på. Vi kollade på barnfilm som vanligt. De 101 dalmatinerna.

Idag var det tänkt att dra till skärholmen men ska i stället till centrum för att träffa Paulina och vi två ska dela ut presentkort på Basehome. Eftersom vi inte är anställda kan vi inte få betalt men vi får istället välja något ur affären! Åhh, hoppas jag hittar något.
Jag som gjort om i mitt rum också. Så ska möta henne vi sceenen vid torget klockan tolv. Kom ihåg det.(Mest en på minnelse för mig själv.) Skriver senare! Had'e bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0