"Lazy day Afternoon - Plain white t's"

Vem har FF?! Jo, Nadjuff! Jag är drottning i mitt egna hus! WOHO! Jag har ett helt hus att styra och ställa i, jag får göra precis som jag vill!! SÅ sköööönt! Sitter här och bara är så jävla glad! Spela lite hög musik från favoritbanden och älskar livet. Med mamma nere i Italien, för typ 500:de gången, och pappa i Finland tillsammans med hans "Seven-bil-kompisar" så fick jag ansvaret här hemma. Fantastico! Mycket, mycket skönt. Nu får man äntligen ta lite eget ansvar och slippa allt tjat från mor och far.

Igår klockan fem började ff-timmen och vet inte riktigt hur länge jag är själv. Igår var Emma och hennes kille Tommy här, vi kollade på film, lämnade dom här hemma medans jag drog iväg till dansen(C-gruppen är bästbäst!), kom hem och kollade på mer film. Kvällen slutade med att jag och Emma satt i vardagsrummet och kollade på gamla avsnitt från Paradise Hotel, haha, så sjukt sämst program. Och som sagt skola idag,började klockan tolv! Skriver om det sen!
Ska möta Emma nu. För det var ju såå länge sen man träffade henne.


Lazy day afternoon - Plain White T's
Bry er inte om videon, låten är grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0