Hjälp!

Jag behöver en röd tråd i min blogg! Jag har ingenting att följa...Vissa skriver om mode, vissa om mat, vissa om miljö m.m. Men jag har ingen röd tråd.Tror inte jag kommer få så många förslag för jag är nog lite tråkig av mig. Borde inte hacka så mycket på mig själv. Det är den här grejen med självförtroende. Det är definitift inte min starka sida. Men jag vill inte skriva om mode för jag bryr mig inte om det, bryr mig bara om vad som är snyggt. Jag är en enkel tjej.


Jag ber inte om så mycket. Bara lite råd!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag tycker att din röda tråd bör vara att inte ha någon röd tråd. De bloggar som är intressantast att läsa är just de som avhandlar både små och stora ämnen av alla kategorier. Att bara blogga om miljö eller mode eller något annat ämne blir väldigt trist både för bloggaren och läsaren.



Lycka till på onsdag!

2008-08-18 @ 13:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0