bpmi - 08!

Det är min klass de. Började 9.00 och gick till skolan tillsammans med Signe och Emma som var minst lika nervösa som jag. Sitta i en korridor och vänta lite. Vi gjorde inte speciellt mycket idag, slutade typ vid elva. Men imorgon ska jag börja skaffa kompisar! Har en liten fin gettoklass. Nja..inte direkt men när man skulle presentera sig idag så kom i princip alla från vårby och alla hade "den" stilen. Kan inte förklara det bättre än "den" men de flesta vet nog vad jag menar. Och uppfatta inte det här som värsta mobbing grejen. He. he.

Min klassföreståndare Lennart värkar vara en härlig man i sina bästa dar. Hahaha, vad säger jag? Nej men han verkar vara en bra lärare! Punkt. Och längtar tills imorgon för att se min klass igen. Jag har en klass igen. Min klass. Min klass! Det låter fel att säga det till en grupp helt okända människor.

Alison och Ellinor hade tydligen vart och hälsat på i Tomtberga idag och när jag fick veta det blev jag väldigt sugen att hälsa på och få se hur det är nu (trots att skolan knappt börjat) och vilken fjortis som fått mitt skåp!(r.i.p skåp 107)
Ja-a...nu kommer jag på mig själv att sitta och bli nostalgisk och tänka på "den gamla goda tiden" . Får ta och sluta nu innan jag gör något...tja, konstigt!

Had'e bäst svergie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0