Beskrivning av mitt sommarlov08.

(Härmapan Nadja slår till igen!)

I Juni: Hängde jag mycket i Huddinge och en hel del shopping blev det! Började också att umgås mycket med Simon tillsammans med Emma. Åkte också iväg till mitt landställe, någon mil ifrån Gottröra,  tillsammans med pappa, Signe, farbror m.fl under midsommaren. Badade en gång. Ganska kallt i vattnet. Den 27:e vad datumet jag fick veta att jag kom in på måleri och lyckan var gjord! Jobbade också. (Lön<3)


I Juli:
Var hemma i några dagar i början på månaden tills Ellinor kom och fråga om jag ville åka med henne till Öland och var där över helgen för att sedan färdas i en buss i 8 timmar. Någon dag senare åkte jag till IKEA och sen dess är jag IKEAknarkare. Klippte mig och gick på den bästa sommarkursen (dans) jag någonsin kunnat önska mig.
Målade om mitt rum och min byrå gjorde sig tillrätta i mitt s k rum!
Åkte iväg till Koholma för att tillbringa tid med saga! Trevlans.
Och innan jag visste ordet av var jag redan på väg till Åre tillsammans med Emma och hennes familj. En hel del vandring. Gick för fan upp på toppen! En erfarenhet rikare!
Och efter en vecka kommer jag hem och så står en Lotus seven i garaget!
(tror jag den heter?) Pappas stolthet. Men snygg är den, och ännu bättre att åka!

HA-HA!


Klicka på bilden för att se den större.



I Augusti:
Har jag nog mest bara segat mig igenom dagarna med att ha jobbat och vart hemma i huddinge(rövhål) och peppat inför skolstarten! Och nu gäller det.
Måleriutbildningen har startat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0