<3 : )

Jag älskar min skola! Jag älskar min klass! Och jag älskar mitt schema! Haha!
Idag började jag kvart i tolv och efter 40 min var jag redan på väg hem igen!
Kom till klassrummet och möttes av hela klassen som skulle ner till biblioteket.
Satt och lyssnade på en bibliotikarie, med en brytning av något slag, om hur man skulle hitta information till projektarbeten, böcker m.m.

Fick ett bibla-kort, lånade "Djävulen bär prada" på ljudbok och gick hem. Härligt! Känns skönt att få gå hem så pass tidigt eftersom att jag är sjuk. Eller lite dålig får jag väll kalla det. Snuvig/täppt i näsan och igår hade jag ont i halsen och i morse kunde jag inte prata!

Så nu sitter jag och lyssnar på boken. Jag har ju sett filmen men det är skillnad med boken, tror jag åtminstonde.
Den verkar bra i alla fall. Ljudböcker rekomenderas verkligen för lata människor som jag. Ikväll är det dans! Lycka!

Och som om jag vore Tomas DiLeva; Åhh vad jag älskar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0