Vafaaaaaan!

Jag vill stanna i åldern nu! Jag vill inte bli äldre, jag tänker inte bli äldre! 16 år för evigt! vafaaan, ångest!Igår var jag ju glad över gymnasiet och nu får jag bara sådan ångest över hela bli vuxen och skaffa sig en riktigt tråkigt fucking liv. FAN! FAN FAN FAN OCKSÅ! Det här är som analklåda förihelvete!

Nu är jag sådär överspelad IGEN. Och kommer antagligen bara skämmas över detta senare. Men ni har antagligen vant er vid mig. Jag är konstig. Skev. Ångestfylld! Är det också en dödssynd? Får allt ta och kolla upp det där.Nu kommer jag inte kunna tänka på något annat, kommer ha sådan jäkla ångest och inte kunna sova, så bli inte förvånade om ni se ett inlägg från mitt i natten.

För övrigt så har min dag varigt toppen fram tills för någon halvtimme sedan. Har gjort dåligt ifrån mig i skolan, njutigt av solen i solen, käkade lunch på McDonalds med tre underbara tjejer och åkt buss med en så där busschaför som är jätte trevlig och gör denna dag liiite lite gladare. Men nu är ju allt skruvat. Ångest, överspelat, och helt enkelt uppkört i rektum! (jag gillar att använda lite annorlunda svordomar, jag är lagom mogen av mig.)
Jag återkommer senare när jag lugnat ner mig. Bra, vi säger så. Hejdå.
4 ever 16! /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förstår verkligen hur du känner, jag kände precis likadant. Det är inte konstigt alls! När jag var sexton var min största rädsla att fylla 17 och bli äldre. När jag fyllde 18 var jag också rädd, det kändes som ett sådant kliv in i vuxenvärlden. Men vet du, det var det inte! Jag känner mig fortdarande liten, vara det att jag kan bestämma mer över mig själv nu. Och det är skönt. Bara för att man börjar på gymnasiet så behöver man inte bli vuxen. Det har inte jag tänkt att bli på fleeera år i all fall. :)

2008-04-19 @ 13:17:46
URL: http://siigurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0