Tonåringar, en konspiration.

Vad är det med dagen ungdomar? Helt seriöst. Vi gick på teater idag.
Tomtbergas nior var där och några andra nior från andra skolor.
Teatern var inte så mycket teater utan mest dans.

Men hur tänker "dom" (vet inte vilken person jag egentiligen ska klaga på) igentligen??
Vi bjuder 100% ren ungdom in i den här aulan. 98% helt ointresserade! "Det blir väll bra?"

Det var jag och några utav mina vänner och sen några från de andra klasserna som faktiskt gillade att kolla på det vi såg men dom resterande 98% HELT ointresserade. Alla satt och snacka, garva och visade inget som helst intresse eller hänsyn till dom fyra som stog på sceenen.
Jag dömer inte folk om dom inte är intresserade av det men hur svårt kan det vara att hålla käfft i tjugominuter?!Är det för mycket begärt?
Tydligen så är det så.
Vart fan tog all respekten vägen?

Stört.

Blir så jävla irriterad. Förlåt.
/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Saga

Fan vad skönt men ändå otroligt sorgligt att det inte bara är min klass som beter sig som nioåringar hela tiden.:P

2008-04-25 @ 12:52:13
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0