Pollenallergi

...är fan det värsta som finns! (för mig personligen) Jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det!
Tabletterna gör mig komplett dåsig i huvudet och jag blir bara så jävla irriterad på allt och alla! Pollen-PMS helt enkelt.
Så ta inte illa upp om jag är lite otrevlig, jag orkar bara inte bry mig. Känner mig självisk och tycker bara synd om mig. Jag orkar inte mer! År ut och år in! Samma sak.

Jordnötsallergi, mjölkallergi, pälsallergi alla sådanna allergier kan man komma undan!Men pollenallergi, mina vänner, är OMÖJLIGT! Ska jag behöva sitta i isolerings cell i två månader bara för att slippa?!
Inga tabletter hjälper ju tillräckligt för att jag ska slippa! Om det är någon som känner igen "pojken i glaskulan" så är jag lite som honom. Kan inte komma i kontakt med världen måste ständigt skyddas av något. Jag kan bara stänga in mig på mitt rum som är pollenfritt och 80° grader varmt. Det är såå lockande! NOT.

Idag var i alla fall sista skoldagen denna vecka. Nu är jag ledig i totalt 4 dagar. Imorgon ska jag jobba! "Money, Money, Money!" Ska klippa gräs och vistas utomhus vilket kommer vara mycket kärlek. Nej. Men det är pengar.
Ikväll är det valborg. Ska käka pizza och hyra film med signe, cykla vidare till sjödalsparken med emma och glo lite grann på elden. Vi kanske ses där! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Det är jag ganska säker på att dom flesta gör.
"ATCSHO!" /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra valborg :)

2008-04-30 @ 14:47:17
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: N

Usch, vad jobbigt med pollenallergi!

2008-04-30 @ 14:48:50
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Nea.

Hej. Skulle du kunna hjälpa mig välja vad jag ska ha på mig på ett bröllop? :) Se helst inte detta som spam. Jag behöver verkligen hjälp. Tack. :D

Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-30 @ 14:52:51
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0