Nationella Matte och en trött Nadja

förlåt om jag bara tjatar om hur trött jag är men jag är trött och det är ALLA i min ålder! Det är en egen speciell liten gen vi har. Men det var inte det jag tänkte säga. Imorgon har jag Nationella proven i Matte. Matematik people!
Det har aldrig, och då menar jag aldrig, vart mitt starka ämne. Usch vad jag hatar det. Det är så tråkigt när man inte förstår och det är så frustrerande att bara sitta och stirra på en massa tecken som inte säger mig någonting.
Lite hårda ord måhända, men matte sux! Imorgon klockan 9.00 får ni alla hålla tummarna för mig så jag åtminstonde klarar mig undan med ett G. Åhh! Glömde jag säga det? Jag är trött!
Hwo's whith me?/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0