Hej jag är trött!!!

Har du någon gång kännt att dina ben nästan dommnat bort av utmattning, rygger kröker sig och armarna bara hänger. Man går omkring ungefär som en grottmänniska. Sådan är jag just nu. Känns som att jag dansat no'n'stop i två dagar nu. Igår hjälpte jag och Signe Hasena med hennes solo igen. På kvällen bled det mera dans från 19:15 till 21:30. Och idag hade jag intagningsprov till STEG. Balett, Modern/nutida dans och jazzdans.
Det gick väll ganska hyffsat ändå. Kommer ju ändå sattsa på måleriprogrammet om jag kommer in där. Annars blir det dans som gäller.

Men på tal om dans så kanske jag kan få ett jobb inom dans!
Det är att leda en liten dansgrupp på barn från 6-8 år eller 9-12 år i en timma på söndagar. Men det är inte klart förens efter på söndag då jag, Signe och Hasena ska träffa någon affro dansare eller en annan människa som är väldigt upptagen och prata lite om hur vi vill göra. Vet inte om jag är så speciellt exalterad innför detta men det är ju pengar. Är det någon som förstår vad jag menar? Små barn + dans ~ lek = kaos.
Fast jag vill nog helldre vara med dom små barnden för då kan man bara i princip leka med dom och sen lägg till lite klapp med händerna på det. Bra jag är.
Zzz...! /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0