Grattis till min mamma mu!

Idag blir min älskade mamma 53 år! Hon fick tre böcker av mig. Så fyndigt gjort.
En är om fem-minuters-massage som kan lindra smärta. Det finns zonterapi och andra härligheter. Sen en bok om hur man blir av med ryggproblem med hjälp av pilates. Min mamma är tillräckligt bra träningsform för att klara av alla knepiga pilates ställningar. Inte ens jag klarar av att stå på et ben med andra benet ut och överkroppen fram och slapna av och känna sig harmonisk och frisk samtidigt som man ska slicka sig på armbågen och bita sig i örat. Inte riktigt. Men nästan.

Till det fick hon också en bok från en av svergies mest kända kvinnliga träningsmaskin (inte hon som var populär på 80-talet eller vad det var som skutta omkring i trikåer, lena eller vad hon heter.)a.k.a melodifestival vinnare, Blosson! Hon har andra böcker från henne så det uppskattade hon också mycket väl. Och på sidan av det en nyplockad påsklilja som nu står så snyggt i köket i en lila glas vas.
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0