Mitt 90:onde inlägg!

Åhhh,m idag börjar min dans!!!  :D :D :D Det nya stället.Det är tydligen inte i Nacka som det stog i pappret utan det var något annat men ANY WAY! Klockan 18:50 kommer jag vara lite nervös,19:00 kommer jag ha kissat på mig, och klockan 19:04 har jag gjort bort mig totalt! Bara så ni vet! Önska mig lycka till! :P

Igår var vi hemma hos saga och hade lite försnack/information/planering/arbets utdelning vid 20:00.
Och det var inte förrens DÅ som jag förstog att det här kommer vara körigt. Men jag tror att det kommer bli jätte roligt ändå. : )

På vårat spexfoto har vi fått filmtema.Hmm.Undrar hur det kommer bli, hoppar i alla fall att alla engagerar sig!
Men jag har ingen som helst aning om vad jag ska vara för något. Någon som kan komma med en kul idé?

Nej nu drar jag till Sigskrutt(signe)! Tooodellluuuuu!
/Nadjuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0