Hals ont och gnälliga tandläkare.

Inlägget rekomenderas till intresseklubbens anteckningar.

I går bröt jag ihop.Jag tyckte att vi fått så mycket läxor (speciellt från våran spanska lärare!!) och sånt att jag bröt ihop.Jag började konstigt nog gråta och sen hyperventilera.Kände mig gnällig och hade ont i halsen.Pappa och jag satt i nästtan två timmar och han hjälpte mig i matten. (Pappa är guld värd!)
Hade fortfarande ont i halsen och jag mådde illa, hade lust att kräkas.

NI SOM ÄR KÄNSLIGA MOT ÄCKELPECKEL OCH KANSKE FINNER
 DE KOMMANDE STYCKERNA "SNUSKIGA" SKA NOG SLUTA HÄR.


På natten så drömde jag till och med matte och det var som att fatta Matte Q(om det nu råkade finnas), d.v.s inte alls! Jag vet inte om jag vill kalla det mardröm men jag sov dåligt, och i drömmen kännde jag hur jag vred och vände på mig.Jag vaknade vid halv två, kall svettig.Gick på toa.Tillbaka i sängen.Svårt att sova men somnar efter ett tag om.

Vaknar 03:26. MÅSTE SPY! Eller?Måste jag det? Ligger och funderar i bara någon minut men hinner inte mer förens jag känner den där sura smaken i munnen som man får av saliven.Måste upp! Men får inte göra det för snabbt! Försöker tyst smyga förbi mina föräldrars sovrum men magen vill kräkas NU!

Försöker små springa då magen tar till orda igen.Skyndar mig ner för trappan med handen för munnen.Huvet rycker som det gör(vad-det-nu-heter-igen.) Nära toaletten.Tänd.Spring.Spotta!Det är inte mucket som kom upp i munnen men det smakar värkligen surt.efter ett tag borstar jag tänderna och gurglar rejält.känner mig fruktansvärt trött och fryser som attan!

Ser en stor äcklig spindel som alltid av samma art vill hälsa på hos oss vid den här tiden på året som sitter på kakel väggen.Jag kan nå den men jag vill inte slå den med händerna, det tål jag bara inte.Hittar ett runt plast paket men sånna där runda,platta bomulls grejer i.

Orkar inte vara feg för den där spindeln.Jag ville inte heller lämna den där för när jag var liten så har jag fått för mig att det ska komma spindlar krypandes på min rygg när jag är på toa, så...jag slår ihjäl den. Den hamnar på ett litet medicin paket av något slag,lyfter det och kastar ner den i handfatet där den spolas bort.

HÄR KAN DU LÄSA IGEN.

Vid halv fyra ligger jag i sängen igen.Känner fortfarande det sura smaken långt bak i halsen, har inte borstat tänderna tillräckligt, har inte gurglat tillräckligt, eller druckigt tillräckligt med vatten.Funderar på att gå upp och hämta något att dricka men det orkar jag inte. Hoppas bara på att allt det här ska vara över tills imorgon.

Det är de inte.Stannar hemma och ligger i våran divan hela dagen.Pappa kom förbi och lämnade lite mjölk och fil som han köpt.Känner för lite varm choklad, men jag orkar inte.Jag är helt enkelt aldeles för lat och sjuk, vilket som är värst vet jag inte.

I lördags serverade jag på Anns 50 års fest. Det var jag, Jenny, Saga, Alice, Hanna och Amanda som var servetriser.
Vi hade coola t-shirts som var av det mörkröda slaget, V-ringade.Det var en svart cirkel på ryggen och i mitten stog det "CREW". Alice var köks chefen. Det hon gjorde mycket braoo.

Amanda, Jenny, Alice, Hanna, Saga, Nadja.Bilderna stulna av Saga. : ]
Vi stog och diskade i flera timmar! Helt sjukt, har nog
aldrig sett sådär mycket disk sammtidigt. :o  Sen bor jag med en liten familj också. : P

Idag skulle jag till tandläkaren 11:25, jag kommer dit 11:27. Säger till att jag är där och får sitta ner och vänta.
Efter 30 minuter sitter jag fortfarande där och undrar när det ska bli min tur.Inte långt efter fr jag komma in.

- Har du med dig tandställningen?
- EH, nej...den glömde jag.
- ehm, jaha okej.Du har inte använt den eller?
- Den gic ksönder så jag har inte kunnat.
-mhm, jaha, okej. då ska jag bara titta hur det ser ut.*kika in i min bäver mun*
Efter 15 sek så får jag gå igen och innan jag går så säger hon:
- Så tar du med dig tandställningen nästa gång så kan vi se om jag kan laga den, och så kommer du i tid nästa gång, så att vi itne låter någon gå före dig som vi gjorde nu!
- Jahapp, ursäkta mig att jag kommer två minuter försent när man ändå måste sitta och vänta.
Och jag har faktiskt ringt många veckor tidigare på sommarlovet för att få en tid att kunna laga min tandställning.

Nej, det där sista sa jag inte, men ångrar att jag inte gjorde det. Men sen så har dom aldrig haft en tid till mig så jag har ju bara väntat och väntat. Jaja. Måste göra matte läxan nu, imorgon är det spex foto time, jag ska vara hulken! Haha, jag ska gå omkring i skolan helt grönmålad! xD lol på mig. : p Tack för tipset linda! : )
So long! /Nadjuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0