Goddamn min allergi!

jag hatar den. snart kommer jag inte kunna äte en ända j*vla frukt! Jag kommer då bli en väldigt sjuk människa.
jag måste till en läkare och få sprutor eller något som gör att jag kan äta FRUKT! jag blir galen. fruktsallad utan fruk,potatis sallad utan äpple, och jag vet inte vad, att det ska vara sååå komplicerat när vi kommer till allergi biten i mitt liv.PUNKT.

Eftersom jag inte bloggat på ett tag så ska jag nu berätta en del grejer! så, enjoy!(?)

I onsdags var jag med elinor och hennes kille jacob.Det är igentligen rätt dumt att leka med dom tillsammans nu när dom är "ny" kära och allt. Exempel.När vi körde basket,21:an och bollen typ rullade iväg så gick jag för och hämta den så passa dom på med lite hångel.när ellinor missade och jag tog bollen,hångel.när vi körde bandy,inte fullt så mycket hångel.Och jag blev ju avensjuka på dom för jag vill också ha sådär så sa ellinor:"nu mobbar vi nadja lite." på skoj såklart men man blir ju lixom bara lite ireterad.På kvällen drog vi till gömmaren och BADA! Det var lixom nordpolen kallt, men andra gången var det lite varmare.Sen när vi satt och värmde oss så höll dom på och jag satt lite utanför.vad tänkte jag på? att de skulle leka med mig?det är ju jag som försökte vara med dom.
jag blev inte sur eller så men ändååå, jag förstår dom.inte.

Sen i torsdagt tror jag det var så sa Stefan, min förra svenska lärare att han också sett och läst min blogg.Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga för jag ville ju att folk skulle läsa min blogg, men jag hade inte räknat med att många av dom är lärare!Okej, inget fel på dom, dom är ju också människor, som läser min blogg.
Det är ändå en rätt kul historia hur alla dessa lärare börjat se min blogg, jag får uppmärksamhet på andra sätt och håll än från vaddom ser och vet om mig i skolan. Det är ju ändå här i min blogg som jag får skriva vad jag vill och hur jag vill utan att det ska rättstavas och sätta betyg på.

Nu till det här som jag nämnde förut,gymnasiet. Jag ska redan nu bestäma vad jag vill bli och hur jag ska plugga och villken linje jag ska gå. Många i min klass har gått till SUV - tanten på HGY som ska ge oss råd och vägledning i vårat val.Och jag vet villken linje jag skulle villja gå men jag vet inte hur jag ska göra! Det är såhär:
Jag skulle villja gå på STEG (stockholms estetiska gymnasium) på estetlinjen.
Men jag vet inte hur mycket dans jag kommer få dansa.
Jag vet inte hur det ska bli med utbildning.
Och jag vet inte hur jag ska göra med jobb efter som dans är ett val som i princip inte finns att välja på eftersom dans är en kort karriär,dåligt betalt och svårt att få jobb som.
Men nu har jag pratat med Ellinor och vi ska gå till SUV - tanten på onsdag.
I fredags chillade jag,saga,linda,emma,jenny,linda,filip,simon,signe och banafsheh hemma hos Jenny."Najs prajs!"Det var kul och träffa saga, har saknat henne jätte mycket! : )
Och igår var jag på gröna lund med signe, susanne och deras konfa kompisar som jag också lärde känna! ^^
Vi var där  13-14 och sen åkte jag hem med hennes lilla syrrra elsa och hennes kompis+ mamma,bror m.fl klockan 10. Det var jätte kul och hoppas att jag får träffa alla igen. : D Snart är det kalas, där jag ska servera.
Hörde från saga att vi ska träffas på torsdag vid 20.00, om jag kommer ihåg rätt.

Idag, ska jag städa mitt rum lika stort som en mellan walk-in-closet, det är en j*vla röra.
sen ska jag våldgästa ellinor, och kommer förmodligen behöva hjälpa henne att städa.

Men just nu har jag inget mer på min front för dagen, om ni vill nå mig så finns jag kanske på mobilen, ska försöka bli lika mobil beroende som ni andra! - -,' Had'e gött!

suddenly my eyes explode and they       
becomed two mould tomatos./Nadjuff!

Kommentarer
Postat av: linda

ush de där på ellinor, palla när dom är med dig, jag och filip är väl inte sådär? :<

2007-09-02 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0