Dagen Nadjuff målades grön.

Idag hade vi vårat spexfoto, det hade andra klassen också. Det var grymt kul. : ]
Jag var schhhnyyyg i min "utstyrsel" eller vad man vill kalla det, jag var för det mästa dränt i grön vattenfärg. : P
Kan lägga in lite bilder senare i inlägget på några andra snygga människor.

Idag fick jag mina precious money som jag behöver, men också spara. Kommer vara så frestad att utnyttja mina två små hundra lappar, men är också skylldig saga pengar för den där dagen vi kollade på film, köpte chips och sånt, mys var det i alla fall!

Idag hade jag Fysikprov i Atomfysik, på en skala så gick det väl helt okej, inte direkt helt enormt MVGMVGMVGMVG och inte heller buuu,buuuuu!IGIGIGIG,blääää. lixom helt okej. : ) Herregud, har läxförhör imorgon om förstavärldskriget i belive. Måste läsa och plugga det ikväll.

Imorgon blir sovmorgon på "sovmorgonen". Alla andra VG och neråt- barn börjar halv nio men vi som har högre än VG(vg + räknas inte.)får sova till 9:40 eller, nej, jag får sova till 9:10 i alla fall men då måste jag lämne hemmet på en gång. Har kommigt på att jag inte skriver så mycket intressant i min blogg så jag ska nog ta bort den.


Jo, det ska jag för, nej jag skoja bara men helt seriöst, jag skriver inte mycket intressanta eller direkt bra saker, den är endast rekomenderad till intresseklubben men ni  får väldigt gärna fortsätta läsa. Men jag ska inte klaga så mycket, vid den här tiden ikväll så har väl saga och hennes kompisar paddlar, och gått lederna av sig. Dom ska också sova ute i skogen.  Jag tror det kommer bli nordpolen+sydpolen kallt. Men dom lär väl leva på sagas packning. : p

Efter skolfotot idag så måste man ju hem och duscha men när man kommer hem så finns det så klart inte,inget inte en liten droppe varmvatten!!! J*VLA SKIT, vill jag nästan skrika.Men jag hoppar bara in en snabbis i duschen för att få av mig den värsta färgen och all hår spray jag har i håret. Efteråt står jag och hand-fats-duschar vilken är mycket effektivare men där är det varmaste bara väldigt kall/ljumet vatten. Så...great, allt vårt varmvatten är SLUT,fenito,the end,caputt,SCHLUTT!

 
Andra klassens tema var Nörd - tema.
 
Vi körde på Film - teama. (min bild är bara lite överredigerad.)

                                                                                                                                                       Heipa!
/Nadjuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0