ceeping up.

Idag tänkte jag väll bara skriva lite grann om vad som har hänt nu i veckan. I tisdags träffade jag Paulina! Jag har inte träffat henne på mer än ett år.För länge sen. Träffade också hennes bebbe till lillebror på nio månader.<3

Sen har det inte hänt så mycket tills idag då vi hade matte prov, som gick allt annat än bra, blir inte förvånad om jag inte blir godkänd, jag hade inte hunnit läsa så långt så allt var ju som gott som grekiska för mig.
Sen hade vi redovisning på NO som gick väl hyffsat.Hoppas jag.So:n lämna jag in ida också.

Det går säkert åt helvete med den också bara för att resten av min dag har ju vart så himmla lyckad.
Fick tillbaka min nu lagade tandställning idag också, så nästa fredag ska jag tillbaka igen för att fixa med den o.s.v, o.s.v...

Har inte träffat saga på länge nu känns det som, skummt kännsla lixom, förr träffades vi ju oftare.Any way...
Just nu sitter jag bara och chillar, får vara ledig i morgon bara för att jag är bäst. Skriver lite mer någon annan timma! :D hejdå! ^^
/Nadjuff.

Kommentarer
Postat av: sara

oj, har du redan tänkt tanken på barn i framtiden? jag skulle aldrig kunna tänka på det sättet, det är för lång tid kvar tills dess. kanske får jag noll barn eller kanske 4, vad vet jag. Det märker man först när tiden är inne. :) men det är starkt att veta vad man vill redan när man är tonåring, det ser jag upp till!

2007-09-20 @ 19:14:18
URL: http://siigurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0