blogg i all hast!

här sitter jag, på klädd och klar.Det är bara några minuter kvar tills jag ska iväg till skolan.
Jag tänker låna mammas cykel  idag bara för att den är så bekväm, speciellt för sånna som jag som har röööööv.Punkt.

När jag kommer till skolan idag börjar vi med matten som jag faktist förstår mig på! :) Jag har ännu en gång lärt mig någonting!Sen är det lunch.Lunchen i skolan är mycket bättre nu när vi fått en annan mat-mor i köket. men vattnet och mjölken tycker man att dom kunde ställa i slutet av mat kön. : p men nu ska jag inte klaga. Sen är det gympa.Och det är orgentering. Jag behöver bara vara med på hur man ska läsa kartan, sen senare när vi ska springa och det ska sättas betyg på det så slipper jag det för jag fick MVG i orgentering föra året, så jag får vara ledig då.:P*skryta*

Sen vet jag inte om vi ska ha något elevensval, bara det inte blir promenad som förra veckan, det är ju bara så himla onödigt, kan dom bara inte låta oss gå och slippa göra oss till tonårsmonster som är något irriterade?Eller?

Any way, nu ska jag iväg till skolan.Had'e bra alla läsare! : ) So long!
/Nadjuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0