Tråkdimma och bloggaren.

Vilken muppig dag det har vart idag! När man har en sån där mellan dålig/tråkig dag så känner man det när man vaknar. I alla fall jag gör det. Den där "tråkigheten" ligger som en tjock dimma i mitt rum och jag håller på att  försova mig också. Där är det fösta dåliga med dagen. Jag vill blogga nu ikväll men jag har inte så mycket intressant att skriva, dock.

I morgon är det kanelbulledagen, mycket viktig att komma ihåg! : o
Och då ska vi vara några stycken som ska har det mys på dagiset med bullar och läsk! : D
Happy times med dom bästa vännerna alltså! <3

Finn det ingen som orkar tjata och snyggt kräva en systemkamera till mig från min pappa?
Helt seriöst, jag bli galen, ser en massa fint som jag kunnat fota snyggt med en riktig sytemkamera istället för min dumma "kompaktkamera."(whatever ellinor säger att det heter.)Jag är en foto fjolla och tänker förr eller senare kräva det av honom! Vill ju ta snygga bilder nu sista året med folk man kännt sen länge.Kommer dö på skolavslutningen.Vill inte lämna alla! : (

Övrigt;
Kom på idag hur mycket jag faktiskt tycker om kemi.
Det är intressant och det är inte så komplicerat som det värkar men jag ska inte säga för mycket, jag hade bara första lektionen idag och då gick vi igenom det vi gjorde första gången i åttan.Så jag ska inte ta ut för mycket i förtid...
Mamma kommer hem från Italien på lördag, I belive. Hon har säkert blivigt bäst på Italienska och hon är förmodligen brun och sånt. Undrar om jag kommer få någonting där ifrån?Det är ju så fruktansvärt dyrt där. : /
Säkert någonting, kanske...en tröja eller nått, eller kanske choklad. Men jag har inte sagt att hon behövde, hon skulle ju ändå bara iväg för att plugga i den där skolan i två veckor.

Signe sa idag när jag gick in på min blogg att hon också skulle villja skaffa en blogg.
Men jag är tveksamn.Det kommer bli såhär:
Jag hjälper henne fixa en blogg.Hon skriver ett första inlägg, typ kanske tre rader, vad vet jag om det...?
Efter ett tag så kanske; 'oj, juste, min blogg ja.' Kanske ett inlägg till?
Det jag vill komma fram till är att jag tror att hon inte kommer kunna hålla sin blogg uppe.
Lilla fina signe som vara som tvillingarna, göra som dom, och sen ljuga för dom om vad hon 'gjort.'
Hon vill skaffa en egen blogg. Visst får hon det för mig men förr eller senare kommer jag få säga:

Hate to say, 'I told you so!'
                                                                                                                     YOU KNOW IM RIGHT! /Nadjuff.

Kommentarer
Postat av: alison

HAHAH signes blogg! nu fick jag för mig att kolla den :D

2008-10-03 @ 07:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0