rastlöshet och pip-ljud.

Idag har jag vart som mest rastlös på länge.Jag kanske får börja promenera lite efter skolan bara för att få bli av med rastlösheten.Men jag vet att, jag kommer inte göradet, för sån är jag.
Men sen lagom till slutet av skoldagen, efter jumpan då vi sprungit 6 varv runt rådsparken, när man fått springa av sig all rastlöshet och även irritation så ska man ju gå ett varv på skoljoggen också.Och visst, det är väl helt okej, det är lixom inte hela värden men dom här pip-ljuden....

Pip-ljuden, jag syftar då på fjårtisarnas ljud och deras tale sätt. Det är ju OUTHÄRDLIGT! Eller har jag fel?
Jag förstår inte, hur kan dom tycka att dom här slags tinitusljuden till musik är bra?Tinutusljud + gurkdunk(ett ljud man kan tänkas få när man dunkar en gurka i ett bord.) = Fjårtis-ljud!

Och jag hatar deras tale sätt, det är ju nästan samma sak! ljus och pipig röst.och gärna nära mitt öra( i detta fall) och väääldigt gärna skrikande och klängandes på mig och tycker det är jätte roligt. Låt mig va, för guds skull!!
Isch, som insekter är dom.Finns överallt!

Njä, nu pallar jag inte skriva mer, idag är det tisdag och det betyder Desperate Housewives! : D Hejhej!

/Nadjuff!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hahah, det är ju roligt :D

2007-10-11 @ 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0