Höstlov!

FINALLY!Det här lovet ska jag njuta av och det har redan vart en bra början på det hela! : )
Just nu är skolan,läxor,uppgifter och prov så långt borta(trots att de ligger på bordet i köket)
I förrgår tog jag det väldigt lungt hemma tills ellinor kom myyyycket senare än vad jag trott(''bestämt'')Men snäll som hon är så bakade hon kokosbollar till mig, dom var väldigt goda, btw ska jag nog ta en nu för jag blev lite sugen. ; ]

Igår åkte Ellinor,jag,Jakob och Tony in till stan för ha våra vägar förbi buttrixs, där ellinor skulle köpt någonting, vad det nu va...Sen vid tolv(vi åkte väldigt tidigt)drog jag hem till en väldigt död emma.Vi kollade mycket på tv och sen såg vi the simpsons movie på hennes dator och den var grymt kul! : D Sen när vi sett den fick vi lust att hyra en film så vi gick i regnet till stuvsta och hyrde...Lejonkungen 3! Mobba inte, den är faktiskt grymt bra! :D Ska nog ta och se den igen innan jag lämnar tillbaka den. : ]

FINALLY!Det här lovet ska jag njuta av...
Just nu är skolan,läxor,uppgifter och prov så långt borta! (trots att de ligger på bordet i köket)
    

/Nadjuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0