glad glad glad!!

Jag är bara så fantasktiskt jävla lycklig just nu! :D Mitt förra inlägg så var jag något ledsen,besviken och arg men nu har det vänt. Finns det inte något ordspråk som är så? Varje gång något dåligt händer så händer alltid två nya bra saker? Om inte så finns ordspråket NU! Jag är glad,glad,glaaaad! Spelar ingen roll längre hur himla dålig den här dagen var fram till sista SO:lektionen ,för nu är det happy times!!

Igår var det också fett chill! Jag,Jenny,Linda,Emma och Signe satt på en bänk vid dagiset, under ett litet tak och vi hade choklad och musik och vi satt och snacka och alla kunde snacka, alla förstog varanndra och vi bara gjorde våra bekymmer till två nya possetiva saker! Jag kan värkligen snacka med er! När jag blir osäker eller bara vill snacka om saker så kommer dom orden till er! Och "det som sägs på dagiset, stannar på dagiset!" - Linda.(tror jag?)
 


I lördags kom Andreas från Borlänge och hälsade på.Han, jag och Ellinor gick på Punch of peche(?)s spelning på ABF - huset på sveavägen. Det var förstagången jag hörde dom spela och de var bra! ;-D Sen på lördagmorgonen var det en seg start och sen iväg till söder för att dansa och sjunga! Fast vi fick bara ca 30 minuter sång bara för att vi körde halv klass.

Sen var vi något pepp för vi skulle dansa med Nicklas Wahlgren, inte han som sjunger och leker med Nilla klockan 6 på morgonen i tv4, den här nicklas wahlgren har jobbat med b la After dark som han har turnerat med i två veckor. Det är andar gånen vi har honom och han är skit gryymm! ^^ Och dansen vi gör med honom är också gryyymmmm, värkligen någonting man ser fram emot, till skillnad från streetklassen, house -grejen vi gör som jag hatar bara för att jag inte kan och för att jag inte har känslan. (Därför hatar jag det också!)

När jag gick in på min blogg idag så hade jag fått två kommentarer, en från Sagis och en från sv/so - peter.
Jag vill tacka saga för jag blev så glad och det värmer värkligen. Och sen vill jag säga tack till peter för att jag mådde bättre efter den kommentaren och allt det här har bekymmrat mig tills det, för idag var tankarna; "Allt är bara Ellinor,ellinor hit, ellinor dit, och alla säger; du var värkligen braaaaa!!!!!" men inte många (!!!)Jag kan ju då inte ändra på vad mina kompisar tycker men jag vet i alla fall vad det betyder för mig.

Tack, allihopa, ni som gjort min dag bättre!

"There is no end to love like ours,
There is no end to a love like ours,
There is no end to love like ours."
/Nadjuff!

Kommentarer
Postat av: Saga

Nämen! <3<3 varsågod haha! :] och du, ska vi leka på lördag? Jag kan ta en paus i pluggandet bara för din skull, nadja! :* och ja, fjortisar är så ytliga -.-'

2007-10-01 @ 23:41:48
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0