En sjuklig klantskalle.

Vem fan har gått och smittat mig? Nu tror jag att jag håller på att bli sjuk igen, jag hoppas värkligen inte det! Kan inte missa saker i skoan nu, det går bara inte! Jag har SO,spanska,matte,Eventuellt engalska också att göra och det går inte för sig att bli sjuk nu!

Jag skämms jätte mycket för vad som hände igår. Gud jag måste berätta. Well...efter skolan åkte jag hem till signe och jag skulle sova över hos henne när hennes föräldrar är borta.(signe får köra sin moppen nu, och sen för bekvämlighetens skull åkte jag med min också till henne.måste hämta tabletter hemma när det finns katter omkring!)  Any way, vi ville ha lite godis till kvällen och det hade regnat till och från under dagen.När det väl hade slutat regna sa jag att vi borde passa på att åka nu när det inte regnar.Vi valde att åka till godisbåten bara för att dom har så billigt godis där.

Vi tog min moppe och när vi väl börjat köra så började komma lite dugg-regn.Jag tänkte, "toppen, jaja. det är BARA lite dugg regn." Så jag fortsatte köra, men tillslut började det att ös regna och vi hade åkt en bit och då tänkte jag:"Kanske lika bra att vända tillbaka, vi kan ju vänta." Men jag trodde att det skulle gå över. Väl vid diagonalvägen köra jag fel och får vända. Vid rondellen som ligger i närheten av Stadiumaffären(för er som vet vart) det är då det händer. jag svänger,tar ut kurvan men svänger för snabbt och vi vurpar."FAN!" är det första som kommer upp i huvudet."Jävla skit", när jag ligger på marken.Vänder mig om och ser att en bil är på väg emot mig och signe, vi backar men den hinner stanna.

Jag skämms jätte mycket, värkligen jätte mycket över vad som hände. Jag hade ett val, jag valde fel och orsakade en EU-vurp, med en annan människa på! Förutsättningarna var ju inte dom bästa, men jag hade ju ett val. Folk stannade och vevade ner rutorna och frågade hur det gick, om vi behövde hjälp o.sv, o.sv...Vi sa nej tack, ingen fara,det är lungt.

Men jag mådde dåligt. Man kan ju inte säga, "nej jag slog bara i knät och känner mig som en stor idiot, men kör vidare du så jag slipper skämmas mera nu, tack och agöken!" Jag har ju annsvar över min körning, det här är andra gången jag vurpar, men första gången ute i trafiken.Jag kunde se framför mig vilken utskällning jag skulle få ut av signes pappa och hur han sa åt mig att jag aldrig mer fick köra hans älskade dotter eller någon annan någonsin mer!

När vi var framme vid affären kom en gammal man fram till oss och frågade hur det var med oss.Först förstog vi ingenting, vi trodde bara han ville vara vänlig och tycka synd om oss som åkte moppe i regnet, heeelt dygnsura.
Jag var i Shocktillstånd(?), jag tog allt för givet att det var lungt och sånt.Men sen sa han att han var bilen bakom oss,hans fru hade skrikigt: STAAANNAA!

.....Det känns bra att folk värkligen bryr sig och inte ser alla felen som man(jag)gör hela tiden. Att vissa människor kan se emellan fingrarna. Jag tackade honom för att han brydde sig och när vi var inne i affären så skämmdes jag värkligen.Jag sa förlåt, om och om igen till signe och hon sa att det var lugnt, men ändå känndes det som att hon pratade med mig som om jag vorde dum i huvet.(jag vet att det låter rätt men det stämmer inte överrens med värkligheten!)

Jag var som en hund, med svansen mellan benen och huvudet ner, och gnällde. Jag vet ju hur man ska köra i olika väder, jag vet hur jag ska bete mig men ändå blir det fel. Jag är som Pippi på kafferep hemma hos tommy och annika. Hur jag än gör så blir det fel.När vi var hemma hos signe grät jag av min skamm.(jag vet, jag gråter jämt!deel whit it.Jag är en liten mes.)

Kände mig så urbota korkad.Alla gör vi fel, alla har sånna dagar, men varför är mina dagar ständigt ett stort NEJ, FEL, HJÄLP? Det står in brännt i min panna "IDIOT". This is what I am suposed to be, a nobody who sometimes yet can be noticed by people.Sometimes fore good stuff, sometimes fore bad.(min engelska bra,ya?)

Som tur var så är signes pappa snäll och gav mig ingen utskällning utan gav mig en liten halv kram och fixade min bakspegel som gick sönder när vi vurpa.Jag skämms fortfarande och kommer känna skulld. Signe sa att alla vurpar,det regnade,du förs jätte mycket(Mina vantar var lika blöda som en hink med vatten),du ville typ bara där ifrån, bla, bla, bla. Hon kramar mig bara och det känns bra i någon minut tills jag känner mig dum igen.

Får låna ett par byxor, och sen sitter vi och tittar på film,äter godis och har det lite trevligt, vi går och lägger oss, väldigt tidigt, vid ca halv tio tror jag.Vi var 'tok' trötta.Senare idag drog vi hem till mig och gör det vi alltid gör hos mig; vi såg på Desperat Housewives, som signe ville, jag var bara mest sjukt trött, och hostig. Måste ta och äta lite och sen ta en Alvedon eller vad som helst för vår host medicin och näs- spray är slut nu, toppen!

Om du orkat läsa hela detta inlägg, blir jag förvånad och glad.Vad du tycker...det vet jag inte (förmodligen att jag är en twisted tånoring men i alla fall...)Ska till saga om någon timme eller så, ingen fara, jag tar bussen!

/Nadjuff.

Kommentarer
Postat av: saga

ta det lugnt, alla moppefjortisar vurpar, min "driver" vurpade ju
i fredags, med mig på, remember? och då regnade det inte ens. Huvudsaken är att ni inte typ dog, och ni mår ju bra! okej? det gör ingenting nadjuff!

2007-10-14 @ 00:55:57
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: emma

ja ta det lugnt , det händer alla någongång, kommer säkert hända mig i trafiken någon gång , har åkt ner i ett dicke en gång ju är det så smart ? haha . bara att skratta och glömma helt enkelt! ni mår ju bra det är huvudsaken!

2007-10-16 @ 17:03:36
Postat av: Jenny

Aww, jag orkade läsa hela inlägget. ALLTID!
Var inte ledsen, skämmiga saker händer alla. Precis som emma (nästan) sa, Snart kommer du skratta åt det, även om det kanske känns långt dit nu. Fatta hur jag skämdes dagen efter första fyllan hos emma, men nu kan jag skratta åt det precis som du kommer kunna skratta åt att ni vurpade. På Halloween ska vi ha det roligast bebo. Längtar jättemycket. Puss.

2007-10-17 @ 22:13:05
URL: http://adjektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0