bla,bla,blaaa...

Kom på idag att jag inte har skrivigt här på väldigt länge...vilken svikare jag är, haha nejdå, jag har bara hittat ett till ställa att vara på.Facebook. :) det är rooligt! : ] Och sen så har jag grejer jag måste plugga också...
Usch, såg skolfotot i skolan för några dagar sen, jag hatar spexfotografen. Hon tog bilden när hulken såg som minns läskigast ut,när det ser ut som att hulken tar sig själv på bröstet och har käk-problem. Hulken är skumm.

Jag höll en riktig tand på KI dagen.( vet inte var det betyder men en massa utbildningar har utställningar på HGY)
Från rot till topp, och det är helt sjuk vad långa tänderna är! Det har jag värkligen inte tänkt på! Där jag satt och höll den där tanden så fick man laga dom också,(det var hål i dom från början)det var ganska...jag vet inte. Men nu har jag i alla fall lagat en riktig människas tand. Så, nu vet jag vad min tandläkare gjorde på mig när hon laga min tand,eller jag vet VAD hon gör jag visste inte bara riktigt hur det ser ut.

Igår hade jag utvecklingssamtal.Det tycker jag värkligen inte om. Det är bra jobbigt och fram för allt tråkigt. Man säger värkligen inte mycket, eller om man inte skulle villja klaga på någon lärare eller bara säga att man presterar dålig bara för att vi har så mycket att göra,prioritering och bla,bla,bla...men det gick bra de med.I mina omdömen så har jag kommit fram till att jag kan slarva lite och att jag måste koncentrera mig mer på vissa lektioner.

Idag hade vi engelska prov och jag tycket nog att det gick ganska hyffsat.Det var ett skriv test, för att kolla vår grammatik och säkert stavning. Jag skrev två A4 sidor(fram och baksida på ett A4) och visst blir det nog G, minst!
Fick också so provet tillbaka, och jag var så nära mvg. tre poeng ifrån mvg. Men jag är ändå rätt nöjd, jag kunde i princip ingenting kvällen innan men sen satt jag och pluggade och fick ändå ett bra resultat.

På söndag har jag inte dans men då måste jag värkligen städa mitt rum, hela rummet är som en damm råtta.
så då får jag bara städa och sen plugga, sen kan jag ha höstlov som planerat. De var allt onödig jag hade att säga!

/Nadjuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0