'Ute faller snö...'

Herregud vad det har snöat idag, hela dagen och förmodligen hela natten också. Har inte mycket att säga idag.
Hade test inför nationella proven i svenska idag, uppsattsskrivning. Tror inte det kanske blev så bra, kände mig inte i 'form'. Gick till tndläkeren igen idag och fyrtioelfte gången...och jag ska dit mist två gånger till bara för att spänna ut piggen som ska peta på tanden. Min tandläkare hade någon student med sig idag som stog och kikade in i min mun. Trevligt. Missade mun-mot-mun metoden, hehe. Nu har jag bara huvudvärk. Det är de.
/Nadjuff.

Kommentarer
Postat av: Saga

SHit, nationella proven! De hade jag helt glömt bort -.-

2007-11-13 @ 21:59:10
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0