snöblask och 'speciell' humor.

Herregud vad jag skrattade igår. (Linda, du skulle inte dragit! :P) Jag var hemma hos emma och efter att linda åkt till Filip så började emma och jag med våran omogna porr humor.Olle var inne på msn och jag kan väl säga att det nämdes emma i korvskinn och klubba och lite yoghurt ljud och lite mera emma. Det är så sjukt att jag inte tänker berätta mer, då blir vi säkert dömda som fjortisar men det skiter jag i ändå!

SNÖ, säger jag bara...det har kommigt snö! Eller mer snö slask...och det lär ju försvinnaidag också men ändåååå!
Shit, det börjar bli kallt nu, eller va fan..det ÄR kallt som in i helvete! Åtminstonde ibland...Vet inte vad mer jag kan skriva...så..jag får skriva en annan dag när jag har något annat att skriva, som åtminstonde har något syfte.
/Nadjuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0