Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

Kom på idag att det var väldigt länge sen som jag skrev något överhuvud taget här. Så jag tänkte göra en liten uppdatering. : ) Förra fredagen så var vi hemma hos jenny och skulle äta tacos. det var jätte gott bortsett från köttfärsen som var lika torrt som sandpapper. Sen på lördagen tog emma och jag det lite lugnt när jag egentligen skulle behövt plugga, som alla andra dagar i dom  förra veckorna. Sen i söndags var jag mer än trött så på dansen fick vi sluta lite tidigar vilket var mycket uppskattat! Dog på kvällen av utmattning och plågades av tanken att det var måndag nästa morgon, ännu en gång.

I onsdags var det öppet hur på sågbäcksgymnasiet. Gick dit med Emma,signe,hennes mor och emmas-systers-kille-Jonas.Bara för att han hade tråkigt. När vi kom dit blev vi invisade i resturangen där som skulle berätta lite om skolan och elevrådet fick pressentera sig och så. Det var en väldigt fin resturang som var till för hotell och resturang programmet. Efter det fick vi vandra runt. Emma,Jonas och jag gick omkring mest där måleriprogrammet och byggprogrammet höll till. Signe och hennes mamma höll till vid handel.

När vi hade hälsat på lite grann vid måleriet så kände vi att vi måste ju gå runt och titta på andra programm också!
så det gjorde vi men ändå kunde vi inte hålla oss undan måleriet. Jag var både pepp och lite nervös när jag var påväg hem igen. De hade sagt att man behövde minst 175 poäng bara för att komma in på det programmet. Och förra året var medianen ca 190 poäng. Och de tar bara in 18, för det bli bara EN klass. Det är helt sjukt. Men poäng blir nog inga problem för min del, jag är bara rädd att det ska vara så himla mågna som söker dock. Det har ju blivigt så himmla populärt.

Den här veckan har gått relativt snabbt. I torsdags fick vi dissikera(?) kohjärta och kolunga. Jag trodde att det skulle vara betydligt äckligare men å andra sidan är det skit äckligt också på samma gång. Någon kanske förstår vad jag menar.Idag gick jag till SYV för mitt inplanerade samtal med Annelie. Hon är faktiskt väldigt bra. Och jag känner mig inte tveksam på hur jag ska göra längre. : )

Vi läste lite Romeo och Juliet på svenskan idag, det gick bra i typ 30 sekunder innan allt blev helt kaotiskt.Vilke svåra ord jag kan skriva då, men jag är inte så bra som jag tror, jag är lite patetisk jag. Men jag klara mig! :D

Idag är det balett som gäller fast vi ska köra alla andra danser som vi ska göra till uppvisningen. Herregud vad det verkar förvirrat på stället jag går nu, känns inge bra. Får nog gå på bajsdyra men bajsbra (efter vad jag har hört) danscenter istället. Där får man dansa för att det är kul, och jag vill lära mig lite saker nu. Där jag är nu känns inget speciellt.

Imorgon ska jag förhoppningsvis leka med sagis som jag inte lekt med på jätte länge, det här säger jag hela tiden men det är så skumt att vi nästan alldrig träffas längre. Och sen ska jag vidare med ellinor på kvällen, få se om jag är pepp inför det där med ellinor, för hon ska i princip bara hänga med alla andra skumma människor som jag inte känner. Kommer nog mest bara vara utanför där så jag är nog mest med saga. : D

Måste plugga, plugga,plugga,plugga hela tiden! Jag känner mig nästan sjuk av det här. Känns som att jag låg efter en vecka sen har jag aldrig lyckats komma ikapp och när jag inte pluggar så känns alla väldigt konstigt. Jag har nog blivigt sjuk av allt det här. Måste värkligen KOPPLA AV på lovet, fy skjutton vad jag längtar! Nu ska jag bara andas lite,dansa,vila och ta de lungt. Får se hur det fortsätter efter det! P.S Mamma åker iväg till Italien för hundraskjuttifjärde gången igen med min moster imorgon. De ska iväg och kolla på det lutande tornet i pisa.D.s
/ Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0