Plugg ångest och höstlovets slut.

Nu är det underbara och efterlängtade lovet slut och jag har fått ångest nu över hur mycket jag måste plugga ikapp, för jag har märkt på senaste tiden att jag har börjat slarva med en hel del grejer...Höstlovet var så himla roligt och väldigt uppskattat. : ] längtar redan till nästa lov som är om typ sex veckor eller nått sånt!

Nu på gympan så har vi simmning/livräddning.Och idag skulle alla tjejer simma sex längder bröstsim och två längder ryggsim och jag blev lite förvånad över mig själv...jag simmar faktiskt väldigt snabbt! Eller så kanske alla är lite segare än vad jag är?Killarna hade mun - mot - mun metoden grej,, när man ska hålla på och nästan kyssa en plast docka. Usch... vill inte tänka på hur många som haft sin mun där...alla bakterirer och sånt...

Jag vet ju att man tvättar dom men när min pappas jobbar kompisar hade gjort det där så blev de alla sjuka efteråt och jag har inte tid att vara borta från skolan.Jag vet inte riktigt om jag har 'värsta' basill skräcken men det är inte mysigt på något sätt.

I söndags jobbade jag och pappa i vardags rummet, vi spackla och slipa. Och det är helt sjukt vad mycket tid och arbete som behövs...jag förstår att pappa uppskattar min hjälp, gratis till och med. Men jag tycker inte heller att jag borde få betalt för det heller,visst jag skulle uppskatta pengar men det känns...liksom bara....dumt. Jag gör det frivilligt! Och det är ju bra att kunna. Kan nästan kalla mig 'expert' på spackling och slipning nu! ; )

Nej, nu har jag inte tid med det här längre! Ni får ha det så bra och hoppas ni är piggare än vad jag är! Had'e bra!
Im so tired. /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0