halloween firande hos tvillingarna.

okeeej...vilken kväll det har vart. Vi är några stycken och vi har fan vart uppe heela natten. Åh det har vart så roligt! :) Chill dag asså. : } Träffade många nya människor och hängde i trappan länge.Senare när vi skulle sova så ringde vi tommy(emmas kompis,eller nu vet jag inte men haha) och vi telefon terrade människan aplänge!Och han svarade trots att han visste vem det var, vilket snille!
Tillslut var jag var tvungen att sova några timmar.Det blev som max tre timmar.Sen för ca en timme sen (07.30)så försöker folket här väcka mig och mina sov kompisar med vatten i ansiktet! DÖ! Låt mig sova!

Usch...blöt,trött,irriterad. Somnar om och vaknar en timme senare då de har satt på någon weastlife shit, spice girls eller markoolio och jag kan ju säga att Markoolio klockan halv nio på morgonen när man inte fått sova ordentligt är fan skit härligt och trevligt! Hehe....Vi bestämde oss för att äta frukost i huddinge centrum så dit drog vi runt tio tiden.Sen kommer man hen och klockan var inte ens tolvnär jag satte mig här.

Känns skönt att inte sovigt bort hela den här dagen!Man kommer bara hem till ett tyst och ensamt hus vid elva på morgonen,gör i ordning lite Oboy,sätter mig vid datorn och bara vrider upp volymen på sin favvorit musik och nästan sjungskriker texten. Känns så himmla hääärligt. : D Jag är nog ganska övertrött med tanke på att jag skriver så himmla possetivt.Men just nu ska jag må så här, det bestämmer jag och ingen ska få mig att känna mig depp och trist! Inte ens det här pissiga regn höst väder! Ostoppbar!
Wiktory shall be mine! /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Tvillingarna

HAHA, övertrött var faan alla ;) det var skit kul med er alla :)

2007-11-15 @ 18:18:55
Postat av: Ruby

det var så jävla kul den kvällen! haha men du fick sova åtminstonde 3 timmar jag sov 1och en halv ;O ;D haha älsk

2007-12-18 @ 15:28:01
URL: http://ruuby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0