Svag, svagere, Nadja?

                  
Typ såhär känns det just nu.Skulle göra tio armhävningar igår och jag pallade inte!!!Det är helt otroligt vad man (JAG?) blir svag efter bara ca två veckor utan regelbunden träning.Men i sommar ska jag banne mig träna!Precis som jag sa förra sommaren,but it thurnd out in what I like to call "Blev-inte-som-jag-hade-tänkt-mig-sommar."
Jag reste mest runt och var onyttig och njöt vid dom tillfällena.Allvarligt talat, om jag inte hade gått på dans då hade jag seriöst sett ut såhär.....↓
Kanske inte riktigt men jag hade nog varigt en utan de överviktiga barnen i svergie för det känns som jag äter onyttigt lite för offta nu.Ska tänka att inte äta för mycket "orenheter.Kollade mitt BMI och jag är som tur är normalviktig så det känns bra men sen är det ju inget fel på att springa och bli lite snärtare och få bättre kondition. Kondition, det är något jag värkligen skulle behöva..:/ Snart ska vi gå till skolsyster för helskontroll också.Jag hoppas att jag har slutar att växa snart och att min rygg mår bra, och att jag kommer se de små bokstäverna på den där tavlan 2-3m bort.
"Efter fredagens "lilla" olycka så känns det helt ok, om man trycker lite på nacken så känns det lite ömt men jag hoppas bara på att jag inte får någon..vad heter det nu då..?Hmm..ja, ni vet säkert vad jag menar.På onsdag ska jag och emma försöka masa oss iväg till huddinge simmhall. Sen på torsdag ska jag till GRÖNA LUND! :D JAJAJAJAAAA!!!Jag var inte där förra sommaren så jag har värkligen längtat!Och snart fyller pappa år också,undra vad han önskar sig? :/ Mer på den fronten senare. :)

SO WEAK / Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0