Passande rubrik?

Igår var det alltså valborg,Jag och saga skulle till stuvsta innan för att hyra en film.Det blev Marie Antoniette(glömt stavning.)Sen skulle vi ta bussen till Huddinge.Den kom 19:55, nu kommer vi i bra tid! tänkte jag men NEJ! XD
Vi åkte hela vägen upp till myrängen,förbi nicke hallen och sen kom vi närmre kvarnbergplan.När vi kom till Huddinge station var klockan ca 20:25! När vi kom dit så var det redan en ambulans där, det var en tjej som hade gjort sig illa.(Något sådant.)Vi gick in i folkmassan mot brasan och där såg jag Ellinor med...sina vänner.Men vi ville inte va med henne för hon är tråkig..:P Men tillslut hittade vi Linda,Jenny,Emma,Banafsheh och Filip.Och vi satt och prata ett litet tag på en sceen och sen gick vi och ställde oss i sockervadds/popcorn kön, HELA KVÄLLEN! Så där stog vi under tiden brasan brann ner(up?),och genom hela fyverkerierna, filip och linda ville kalla det ett slags samlag med förspel,orgasm och efterspel. Dom är porriga! x'} Men efter det skuttade vi glatt hem till mig för att hämta en adappter så linda och filip kunde spela på mitt nes hela natten.Jag var väldigt kissnödig så jag höll på att dö!De andra skulle vidare och hoppa på mickes studsmatta men jag sa nej för jag inte orkade eftersom att jag vaknade runt sju på morgonen(innan jag senare somnade om.)Så medans Linda,Emma och Filip skuttade vidare så gick jag och saga in och gjorde iordning O'boy,hämta cola i källaren,tog chipsen och filmen vi hyrde.Den var två timmar lång och dock inte så jätte bra.Det är en film man mest bara ska titta på, man behöver inte förtså så mycket..det var en kostym/kuliss film kan man säga.Vi var hur som helst väldigt trötta efter filmen så då gick i å la oss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0