Oh yeah, oh yeah, oh yeah!!! :D

image53

JAG ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST!BÄSTBÄSTBÄST!!!!Voilá(?)Jag har godkänt i min moooppe teeeoriii-ii!!!!!!
Jag har godkänt i min moppeteori! ^^ PÅ teoriprovet fick jag, Nadja, Maria, Katriina, Junnarp GODKÄNT i MOPPE! :D
jag fick 34/35. Det är snästan full pott. fatta det! ;) Jag är gladgladgladgladgladglad!!!!!!!!!!!!!11Och så är jag övertrött men skit i det!!!!!! OO,!!!!!!!!!!!!!! Jag ska ha uppkörning på måndag klockan 9.00-10.20Och de säger att jag måste ta ledigt från skolan så jag måste prata med kajsa om hur det blir med matteprovet som är på måndag... : /
JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT DUKTIG! : )))))))))) Och på biologi provet trodde jag att jag skulle få G men det visade sig ett VG och jag skulle fått MVG om jag hade klarat två VG frågot till men jag är nööööööööjd!!!!Och det är bara 14 dagar kvar tills vi slutar skolan också!!!!!! För jag är lyyycklig,för jag är lyyyyycklig, för jag är lycklig måndag,tisdag onsdag,torsdag fredag för jag är lyyyyyyyyyyyyycklig!!!!!Lalalalaaaaaaaa.....^___________^ Jag återkommer senare! :D
Lyckligast/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: STINA

GRATULERAR!

2007-06-03 @ 19:53:42
URL: http://rulgardina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0