Näst sista prao dagen.

Innan så klagade jag, och det kommer jag göra nu också men nu är det näst sissta dagen på praoen och det känns ändå lite sorgligt...Idag var vi i skogen men idag blev det dock bara en timma! :D YAY! Sen så lekte vi kull under dagen och jag fick vara HELA TIDEN, att fröken daggan var pass funkade i ca 2 minuter.Och när de andra barnen så gilldes det inte förr att, hon tappa skon, gjorde illa sig i början av rutchkanan,grät inte,blev kullad och började gråta när hon hade åkte ner.Så jag är avsprungen!Any way...PETER KOM IDAG! O_O Och han var där för att fota när jag satt och ritade med barnen. >.< och nu ska den tydligen vara med i något bildspel! O.O jag vill inte, fast jag vill i alla fall men det blev säkert en hel skum bild. ^^' Men han kom med en glad nyhet och det var att det bara var 24 skoldagar kvar! :D JA! Fast vad ska jag göra i sommar, jag KANSKE får ett sommar jobb vid brittas gränd och sen så KANSKE jag åker iväg till åland. Och om saga skickar ett mejl till ett Lindy hop läger och om vi får vara där gratis så ska jag KANSKE göra det också. Hela mitt sommarlov är som ett kanske.Jag KANSKE ska ha sommarlov!-.- Det är sorligt. Och jag vet inte om jag ska gå sommar kursen, vill att saga eller Jenny ska gå också men antingen har saga inte råd och jenny inte tid. Vill ha något och göra i sommar. Ann, kan jag hänga med saga och er familj till Koholma? ^^ Haha.. :P

Och snart är det dansuppvisning också! <3 Längtar och längtar inte. Saga och Jenny slutar ju, vet inte om jag kommer kunna börja på den där musikal saken som jag ville söka till (med alt. signe) måste fråga signes mor om hon har ringt dit och frågat om dom tar in folk nu i höst, annars får jag vänta tills nästa termin. Men det låter väldigt roligt i alla fall. Musikal liksom! Jag tycker det är så coolt! Och Teater överhuvudtaget är coolt! ^^ Det är en speciell känsla när det är en sceen och lampor och "shit"!<3

Tillbaka till ämnet...I helgen...då...föreställning,lampor,aplåder,mäniskor i massvis! Tycker det är rätt skojjigt.^^
Tycker inte om att dansa i mina dansskor längre, jag har blivigt av vand nu tack vare danslinjen.Nu kännd det som om mina fötter har blivigt i bly och jag kan inte röra mig lika smidigt. Det ända som jag kan göra i skor någolunda bra är att snurra.Då går det ganska bra i alla fall! Ikväll är det extra-extra träning inför dirty dancing medely.Ni kan inte förstå hur varmt och framför allt svettigt det kommer bli i den där lilla lokalen med alla människor. och jag tycker det är trångt när det bara är våran grupp! O_O Jag kommer dö, vi får typ be sara öppna dörren så det kommer inte SYRE! Det är ca 1 timme kvar tills jag ska gå till bussen. Och nu tänker jag avsluta dagen med två tjuvlyssnat inlägg!

                                                                                                                                                                    OVER AND OUT!/Nadjuff

[Det här är en som nästan skulle kunna inträffa på min prao! >.<,]

Fyra barn leker med varandra i lekrummet. Ett av barnen föreslår att de ska leka ?Mamma, pappa och barn?. Problem uppstår när ett utav de fyra barnen blir utan roll i leken.
Barn 1: Vad ska jag vara då?
Barn 2: Du kan vara bög!
Barn 1: Bög, vad är det för nåt?
Barn 2: Jag vet inte, men pappa säger att det inte är något farligt!



Systembolaget, Uppsala

Det är en kvart kvar innan stängning. En man ~55 börjar prata med en tjej ~ 22 år, som står och väljer bland de röda vinerna.
Mannen: Mhmm? Vin? Ska du mysa med pojkvännen ikväll?
Tjejen: Öh? Nä. En kompis kommer över.
Mannen: Mm? Ja, jag tänkte då njuta av en av dessa ikväll. (Han nickar ner mot korgen som är full av flaskor) Du har inte lust att komma över på ett glas?
Tjejen: Öh? Nä, tack. Det är bra.
Mannen (mycket angeläget): Men du ska inte ta numret då i alla fall, om du kanske ändrar dig?
Tjejen (lätt desperat): Nä, det är bra. Öh? Jag har pojkvän!
Mannen: Jaha? (Han börjar gå därifrån och säger högt för sig själv): Faan också, en till! Och nu stänger de ju för fan snart!


Kommentarer
Postat av: Ann

Det är klart att du får komma till Kois!!
Men då får du baske mej hjälpa till att klippa gräset...
Nej, men det är väl klart att du ska vara hos oss. Det vill vi allesammans.

2007-05-05 @ 11:26:37
URL: http://mammann.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0