Mors dag.

Det ska jag ta och berätta om lite kort senare i inlägget men inte än, ska berätta om i fredags till typ idag. ^^,
I Fredags var jag,Saga och Signe iväg till Heron City för att kolla in den nya Pirat filmen Pirates of the carebbean 3.Mina förväntningar var väl ändå ganska höga och eftersom tvåan blev en ganskad lyckad film så hoppades jag på att trean skulle vara häpnadsväckande!Men, den var lite rörig.man visaste inte när folket var vänner eller när de var arga på varandra...förvirrande.men det var många delar som var roliga och Keira behöver inte i den här filmen stå och vara söt och oskyldig utan nu får hon riktigt agera och bestämma! :D Men den var okej.

Igår var jag i stan med Alison,Ruby(The twins) och Signe, vi var där i ca 5 timmar och jag kom hem med morsdagpresent och tre nya tröjjor.På kvällen cykla jag hem till emma och vi planka senare med ellinor in till stockholm södra för att träffa Olle,(Stig-Arne),lundkvist och hans "homies" i typ 2 MINUTER! Så efter det åkte vi hem igen. -.-
Hemma hos Emma igen så var det tänkt att vi skulle göra en slags seains(?) men det slutade med att vi åt Pringels,drack cider och kollade på Idol audition. :} Det var mycket roligare. Jag och Ellinor garvade as mycket den kvällen åt att vi körde "fråga fingret." Ellinor frågade mitt finger om hon skulle vara ful i framtiden och (mitt) fingret(er)gick till "yes" och sedan till B-A-R-A  L-I-T-E. Och då garva viännu högra och bla,bla,bla m.m....
I dag grattade jag min mor med choklad och kram. Hon värkade glad åt det. :]
Cyklade tillbaka till Emma(jag sov över där om jag inte har sagt det.)och vi lekte hela dagen.
När jag kom hem har jag typ suttit framför "dum-burken nr två" som min pappa skulle kalla det.

Min kompis(nämner inga namn men du kommer nog lätt veta vem du är.)säger att hon är "opigg" på sina vänner i skolan och jag skulle vilja att hon bytte till min skola men då skulle hon säkert(snarare kanske,vill inte låta dömande.) välja andra klassen för den är utan tvekan roligare (plus att några av hennes andra vänner går där)men jag skulle önska att hon bytte till min så inte alla roliga kompisar(förutom dom 4 jag hänger med)går i andra klassen.Okejvåra klasser ses ofta men jag tror att jag skulle bli svartsjuk på dom för att dom alltid värkar ha så mycket roligare än vad vi har.Och det känns onödigt att byta klass nu när det bara är ca 1 år kvar och sedan in på gymnsium...och där vill jag att hon också ska gå om det nu skulle bli så.För jag vill samtidigt att hon ska få har kul i skolan med kompisar som inte dissar(lite starkt ordval kanske,vet inte.)henne för hennes kunskaper i skolan.Jag älskar att umgås med denna tjej. : ) För utan henne och våran vänskap så känner jag värkligen att jag skulle !Hon är en av de bästa flickorna på jooorden! Hoppas du vet vem du är nu där ute! <3 Hoppas att vi ses snart!

/Nadjuff


Kommentarer
Postat av: Anonym

nadja du är så bra! :* du fattar ju precis vad jag behöver, någon som visar att den bryr sig! får typ tårar i ögonen och allting!! DU ÄR BÄST, jag tycker om dig så JVÄLA mycket! <3<3<3

2007-05-27 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0