GRATULATIONER TILL MIN SIGNE! :D <3

"Ja må hon leva, ja må hon leva jaaaa må hon leva uti hundrade ååår..."
Dagen började med att jag och Ellinor möttes i Huddinge Centrum för att inhandla en pressent till födelsedagsbarnet. Men när vi kom dit så hade ingenting öppnat förens om ca 30 minuter och som "tur" var så hade inte jag inte ätigt någon frukost så vi gick till Mc'donalds! :D Jag köpte ingen glass men det blev en hamburgare och en cola(jag är så nyttig jag vet.). Sen gick vi till sjödalsparken tror jag det heter och klättrade i spindelnätet.Efter en tid så hade jag i alla fall köpt en randig blom planta som påminer om trumpetblommor i vitt och lila/mörkblå och ett linné från H&M. (Och så köpte jag ett nytt linné till mig själv också^^)Sen begav vi oss hem till Signe! :D När vi kom så sjöng vi men inte hela grattis sången.Vi kom lite tidigare en beräknat men det var helt ok. Signe hade fått en digitalkamera,presentkort på H&M och senare av andra fick hon två Marilyn Monroe affischer(Väldigt snygga!)och mera pengar.Och några örhängen.De brukar alltid special beställa tårtor och de hade beställt en hundralapp, men det hade varigt lite för mycket detaljer så de fick en med mindre detaljer.Efter tårtan så gick vi ut och körde lite basket och sen tog vi kort när vi hoppade på studsmattan, det var roligt! :D Sen gick vi in men straxt därefter så skulle ville jag ha skjus hem av signe som nu delar moppe med sin bror.Så det fick jag! ^^ (Ellinor hade sin lillebrors cykel med sig så hon fick cyklaò.ó,)Det var kul och sitta där bak men ändå läskigt för det fanns ingenstans att hålla i sig!O.O Och hon glömde också att blinka.(leka polis)Straxt därpå så kollade vi lite på DH sesong 2 men sen måste jag gå och köpa mjölk till pankakorna så det blev avskede för mig och signe. Jag hade hoppats på att pappa kunde varigt snäll och låtigt mig ta moppen till Vi(vo) men det var han inte så jag fick promenera.Och ikväll kommer mamma hem från Italien/rom. Jag kommer inte ens ihåg hur länge hon var borta men det känns som ett bra tag. By the way så talade jag om för far min att på SObegrepps "provet" eller vad man nu vill kalla det så fick jag full pott! :D 26/26 trotts att jag tyckte att det gick dåligt men kanske gjorde peter bara så för att vara snäll?Njaa, man får väl hoppas att det var min omedvetna talang!^^ Sitter nu här och jag vet inte direkt vad jag vill göra...Men imorgon vet jag i alla fall att jag ska till GRÖNALUND! :D YAAAAAY!!!! Nu ringde mamma och hon hade väntat på sitt bagage i 45 minuter men hennes väska (+ två andra tjejers) var kvar i frankfurt så imorgon kommer den hit hem.Under dagen har hon bara ätigt två mackor och hon var vrålhungrig.Känns så fel att när mamma kommer hem så måste jag nästan direkt kräva henne på pengar som hon inte har.Men jag får väl säga det imorgon istället..så hon hinner komma hem också.   :P


Det var en kul dag. :)<3
 
     
image46

GRATTIS SIGNE HÄGER 15 ÅR!/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0