En Midsommarnattsdröm.

En midsommarnattsdr?

ThommyDan Ekborg
 HermiaFrida Hallgren
 Teseus/Oberon Gerhard Hoberstorfer
 DemetriusJohannes Bah Kuhnke
 LysanderAndreas Kundler
 Hippolyta/TitaniaMaria Salah
 HelenaFrida Westerdahl/Tina Råborg
 WolffRikard Wolff
 LivIwa Boman
 IngmarUlf Eklund
 EgeusNiklas Falk
 LenaNina Gunke
 MickeJohan Paulsen
 Tolken/pagenRichard Sseruwagi
 AndreasJonas Hellman Driessen
 
Ja, igår var jag på teater alltså och vi såg "en midsommarnatts dröm" en komedi av William Shakespear.men den hade ju såklart gjorts om till lite mordernare vertion eller vad man nu vill kalla det.Det var mycket kärlek hit och dit, öl/alkohol av olika slag och kärleks problem,överallt.
Men föreställningen var EXTREEEMT underhållande vid vissa till fällen och vid andra bara väldigt roliga.Jag har sett den här pjäsen på TV för längesedan det var alltid ett barn till någon som jobbade och uppträde på en teater sen berättade den personen om olika pjäser och så visade dom lite också,programet hete typ "På teater."Jag älskar det programet för man få se och höra nya pjäser.Any way, var var jag?      

Jag har i alla fall varigt inne på stadsteatern.stockholm.se och så har jag tagit lite bilder där ifrån som ni ska få se nu.Hoppas ni gillar det. :)

   
                                                                                 
                                                                                                                                                                                              /Nadjuff

Kommentarer
Postat av: saga

yeye thommy for president x] Men det var fan i skogskuliss när vi kollade :o

2007-05-24 @ 22:23:15
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0