DANSUPPVISNING!

Ja,äntligen är den här! Fast å andra siden är det litet trist att Saga och Jenny slutar, men själv är jag inte helt säker på vad jag kommer göra nästa termin. Om det blir musikalskolan eller om jag går kvar nästa termin också...
Any way. Dagens föreställning. Den gick gaaanska bra, i alla fall den första delen, då blev det vara några små fel som jag tror att ingen märkte.MEN, på den andra föreställningen gick det galet till(enligt mig).Hoppas att det inte syndes för mycket...Äsch..vem försöker jag lura??DET SYNDES PÅ LÄNGA VÄGAR! HAHAHAHA!
Sååå...jag hoppas att i morgondagens föreställning ska det gå bättre, och då blir det även morderna för oss! :D
Måste be någon fota när vi dansar och skicka till mig! ;DHoppas,hoppas,hooooppaaas!
Har inte mycket och säga för nu...JO! Jag har sms:at med min moster på finlandsbåten, och i födelsedagspresent så ska jag få en marimeko väska av henne! Då blev jag Glaaaaaaaad! :D Så snart,snart,snart blir det blommig väska!

Klant maja/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0