*suuuck*

Jag är i desperat hjälp att lära mig skriva om rolig saker, jag har fan NOLL i IQ när det är svenska och humor, jag kan inte SKRIVA roliga saker, och när jag ska säga roliga saker så är det inte OFTA det inträffar....-.-
Jag behöver en Choatch(STAVNING?!?) i 'Kul på Svenska' allvarligt talat...
HUR GÖR MAN?! VARFÖR KAN INTE JAG?! HAR JAG MISSAT NÅGOT????Eller tappade mina föräldrar mig på huvudet under min uppväxt??Eller Försvann mina möjligheter när jag tappade ett fat i golvet och det gick i en miljoner bitar?, eller efter det när pappa slog mig på handen för att jag hade rört fatet när jag inte fick?
Men allvarligt...när man säger till små barn: "Du får INTE...bla,bla,bla...." Små barn vet inte vad INTE betyder...dom hör:"Du får...bla,bla,bla"
Hmm..Eller var det någon misslyckad människa i min släkt någon gång som råkade ut för en olycka och förlorade svenska kunskaperna tillsammans med humorn....hmmm.Och sen har det hoppat över en generation och tillslut kommigt till mig...jag vill också vara rolig på sånna här sätt, jag vill att folk ska garva när dom läser om mitt patetiska liv, men jag kan inte, KAN INTE uttrycka mig på ett sådant sätt.
Den människan som läser det här tänker säkert inte direkt: "Fy fan villken kul blogg, henne skulle man ju villja snacka med!" utan..."asså, vad är det här??*blädra förbi alla inlägg*vem är den här människan???"
HJÄLP MIG!
/ En desperado!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0