Söndag...Halsen hes.

Gud vad kul det var igår kväll. :D
Vi möttes i Huddinge Centrum, snäckan klockan sju, emma kom någon timme senare, för hon hade varigt på handbolls match, deras lag vann den viktiga matchen by the way...men vi hade telefon terrat emma när hon hade varigt hemma i 25 minuter, och när hon kom till centrum var hon ganska irriterade på oss...jaja...men innan emma så hade vi gått till konsum köpte godis,popcorn och läsk(en hel back julmust). sen när vi väntade på emma då så ville jag öppna en julmust men ingen av oss hade en kapsyl öppnare, så linda tog en flaska och skulle visa hur Filip(hennes kille) hade lärt henne, men det gick ju jätte bra, INTE. Hela halsen gick av och det kom en massa kolsyra och sen så hälde ellinor ut den bara för hon sa att det kunde kommigt glasbitar i men när hon hade hält ut den så hittade vi inte en ända glas bit men any way...senare kom emma, och sedan väntade vi på bussen till solgård, vi träffade micke som fortfarande var sjuk, (han var med en kompis)men när bussen kom så gick den bara till huddinge C när vi redan var där, så vi fick gå med en back julmust 3 km till ellinor i bara uppförs backar! :O
Väl där så började vi med popcorn, godis och läsk, vi sjöng kareoke och skrek i timmar! :D vi såg på film också, "Life of Brian" älskar monty python! :D dom är så roliga! 8D Alla i går var rätt 'dampiga' ingenting fick stop på oss! :P
Alla i kvarteret missade säkert hela melodifestivalen p.g.a oss, (för när vi sjöng hade vi öppen balkongdörr,mickrofon + högtalare på vääääldig hög volym!)stackars dom, hehehe.
men runt halv tolv tog linda,jag och emma bussen hem(signe hade ringt sin mamma och bett henne hämta henne, vi ville inte hänga på för då hade vi fått åka därifrån ganska tidigt... :/ ) och när jag,linda och emma var tillbaka i centrum så gick linda hem, emma och jag var kvar i huddinge och väntade på bussen, det var 11 minuter kvar, och då ringde emmas kill kompis igen, som vanligt...han var troligen full, emma och jag var bara flummiga...men vi fick bilder från han till emmas mobil och vi dog av garv när vi såg dom. Och vi var båda jätte kissnödiga, så det var jobbigt! xD Men när jag kom hem så var jag helt slut, och så sms:ade jag och emma ett tag! xD men jag somnade ganska fort.... :)
Men nu på morgonen när jag vaknade som kände jag hur ont i halsen jag hade! x]

Alla fr?n l?rdagskv?llen. :D
Alla i går kväll; Ellinor,Emma,Jag(Nadja),Linda och Signe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0