Johan Glans är "The man!"



JOHAN GLANS FFS! ;D
HAN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST! :D :D


Sov över hemma hos min kära Saga i gårkväll! ;)
Vi såg på "Hjälp!" Och sen kollade vi på vem som vann "Let's dance"
Vad gjorde vi mer? Det har jag glömt.x)
Jag vet den nya matte läraren är! :D Och dte kommer blir så bra nu.(HOPPAS JAG VÄRKLIGEN!)
Bara jag kan förstå så..hehe.

Sitter och kollar på lite klipp från youtube,skriver i bloggen,lyssnar på musik...Lördag kväll, vad ska jag göra då?Hmm...Jag kommer väl antagligen sitta här i typ...evigheters evighet tills jag går ner och tittar på tv:n. Hoppas det går något bra ikväll i alla fall.
Jag har i alla fall lov nu! Gud vad sköööönt! Fast jag vet bara inte vad jag ska göra på lovet, vill inte bara sitta och dega framför datorn i en vecka...får se vad jag får  för mig att göra. På Måndag kommer i alla fall vännerna hit och vi ska spela Nes, Nintendo, mer känt som "Emo nintendo" Alla spel är från typ 80- talet och är tydligen väldigt värdefulla för samlarna, och jag som typ slår och bankar på fanskapet, hahaha!

[Om Ann skulle råka läsa detta så vill jag säga att du har rätt i att man inte ska skriva damp(förlåt! x]) Men ungdomar nu för tiden använder det ordet b.la även jag då. Så ursäkta mig och ungdoms"kulturen" för att vi använder helt fel uttryck! ;P ]



FJORTISARNA KAN DÖ! / Nadjuff!

Kommentarer
Postat av: saga

Nadjuff, yeey! ^^

2007-04-11 @ 22:22:53
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0