...

I dag fick jag rent ut sagt DAMP på matten i skolan.
Vi har bytt lärare för typ 3:e gången nu och för andra gången är det SKIT!
Våran första, dålig,fattade ingenting,IG på proven.
Våran andra,SUPER BRA, Jag fattade asmycket!!, JAG FICK GODKÄNT PÅ PROV!
Och den vi har nu, denne kan inte förklara,denne är virrig, denne är konstig, jag fattar NOLL, och kommer få IG på proven....jag har redan ett ostabilt G i matte, varför göra det värre för mig?! och alla andra....jag vill jätte gärna lära mig matte så jag klarar mig och så jag kan och inte bara kollar facit som ett misstag jag gjorde som liten.(DUMT, jag VET.)Och nu får vi dom sämsta lärarna man kan få??!

Jag MÅSTE, och jag menar vääärkligen M-Å-S-T-E byta till 'den andra' gruppen, eller som många av mina kompisar säger, "Cp gruppen". jag måste byta dit för att jag ska kunna förstå mig på matte. Och typ ingen jobbar i gruppen men jag vill göra det för det är det ända som gör att jag fortfarande får ett G, det finns ingenting annat som kan hjälpa det. Så det är en av mina önskningar i SKOLAN att få byta matte grupp, jag lider där inne, men det värkar inte någon av mina lärare förstå, jag dör där inne nästan bokstavligen för att jag inte klarar av och förstår mig på det ända ämne om jag värkligen behöver hjälp med, och så får man dom där lärarna, eller rättare sagt, så hammnar jag i den gruppen med fel lärare, jag kan inte vara i den gruppen?!?! HAR DOM INTE SETT MINA PROV ELLER?!??!?!?!?! jag blir galen, om ingenting hjälper snart så kommer jag fan inte gå gymnasiet, och hur J*VLA bra är det då...??

Fyller år i morgon, jippie.....       -___-''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0